Today I feel like not doing anything


Idag har jag återigen bara legat vid en strand, lapat sol, läst ut ytterligare en bok och spanat in folk i bara överkroppar. Det här kommer väl inte som en gurka i röven i 200 km/h men JAG ÄLSKAR LIVET! Att för första gången på över ett år vara ledig på hemmaplan är så sjukt nice. Jag riktigt känner hur mitt stressade och speedade jag flyr närmare antarktis ju fler dagar som går, och anledningen till att jag fortfarande har uppfattning om vilken dag det är beror på vad Skövdes uteliv har att erbjuda. Onsdag= billigt rosévin, torsdag=billigt inträde/öl/cider, fredag=allsång och lördag=storutgång. Jaa, jag skänker en stackars tanke till er som drog nitlotten att börja jobba igen i augusti.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0