Sundsvall


Innan jag for upp till Sundsvall var jag lite halvt anti-norrland. En massa mygg och personer som bara sa "tjhuuuoop" (=ljudlig inandning) hela tiden, men de norra delarna av Sverige visade sig faktiskt vara riktigt bra. Mer än bra faktiskt, för jädrar vad fint det var. Mitt besök där fick Skövde att framstå än mer som staden gud glömde..

Där uppe varvade vi extreme home makeover-jobb (minus allt skrikande i megafon) och kändisspottning av Zäta och Robinson-Emma med sol på stranden, hockey och shopping. Hur nice kombo? 

Jag och mamsen fick allt lite fason på den lilles lägenhet. Detta innebär kort och gott att färgkombon rött-lila-turkost inte längre existerar, att han har fått en fin soffa och att det numera finns krukväxter (som lever) i fönstret. Alla nöjda, alla glada!

/Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0